duminică, 25 martie 2012

Plimbare prin orașele mari în 1990

În 1990 am facut o plimbare prin orașele mari cu tata și cu sora mea, vara, cu trenul.

Îmi amintesc că tata pusese sticle de țuică să le dea ca sa fim primiți în hoteluri, cele mai multe nu găseau locuri fără o mită mică și nevinovată. Mai mergeam noaptea cu trenul ca să scăpăm de stat la hotel.

Mie mi-a plăcut foarte mult. Am vizitat de exemplu Sibiul și am stat la hotel Bulevard - fără să fie nevoie de mită la intrare. Mi-a plăcut și Brașovul foarte mult. Mi-a plăcut mai putin București pentru ca nu mi-au plăcut oamenii, dacă vedeau că nu suntem de aici parcă nu mai prezentam nici un interes :) Acum imi dau seama ca atunci am vizitat pentru prima data Bucureștiul, nu cu prietena mea cum am zis inainte.

De atunci am mai vizitat multe orașe și locuri dar atunci prima dată a fost nemaipomenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu