marți, 10 aprilie 2012

Donati 2% din impozit pentru Asociatia Oamenilor Mici

Un băiețel foarte apropiat are acondroplazie. Asta înseamnă că are nevoi speciale iar părinții lui, și ai altor copii cu aceeași condiție, au nevoie de mult ajutor. Pentru ca el să crească fericit și să devină un adult implinit. Să aibă toate șansele pe care un copil normal le are. Pentru ca oamenii să afle mai multe despre acondroplazie și să suplinească handicapul fizic cu instrumente speciale aduse din tările în care acondroplazia nu e văzută ca un handicap.

Mama lui împreună cu alte mămici în aceeași situație au înființat Asociatia Oamenilor Mici 




Când ai de gând să ai un copil, este ca atunci cand iti planifici o vacanta fabuloasa in
Italia. Cumperi o mulţime de ghiduri ,harti şi incepi planurile tale minunate legate de
Colosseum. Michelangelo, David. gondolele din Veneţia etc Înveti câteva fraze utile în italiană. Este foarte interesant si abia astepti sa treaca timpul.
După luni de nerăbdare, ziua cea mare a sosit.. Tu iti faci bagajele si pleci.
Câteva ore mai târziu, avionul aterizează. Stewardesa vine şi şi iti spune, "Bine aţi venit în Olanda."

"Olanda ??" Ai spus. "Ce vrei să spui, Olanda? Am semnat pentru Italia! Sunt...
ar trebui să fiu în Italia. Ultimile 9 luni din viata mea am visat sa merg în Italia. "
Dar a fost o schimbare în planul de zbor. Am aterizat în Olanda şi acolo
trebuie să rămân.
Cel mai important lucru este că nu am aterizat intr-un loc oribil,loc murdar, plin de ciumă, foamete şi boli. Este doar un loc diferit.
Deci, a trebuit să merg afară şi sa cumpăr ghiduri noi. Şi am întâlnit un întreg grup nou de oameni pe care sigur nu i-as fi intalnit. Este doar un loc diferit ... şi încep să fac observaţi că Olanda are morile de vânt ... şi Olanda are lalele. Olanda are chiar şi Rembrandt.

In alta ordine de idei in ultimii 2 ani am descoperit ca nimic in viata nu este intamplator. Am invatat sa iau totul ca atare si sa nu imi pierd timpul plangandu-mi de mila.M-am agatat de orice imi da putere si incerc sa am o gandire de invingator.
Viata incepe sa reintre pe fagas normal si am constientizat ca pentru a putea sa-mi ajut copilul am nevoie si de dvs.
Donati 2% din impozitul pe venit pentru:

ASOCIATIA OAMENILOR MICI
COD DE IDENTIFICARE -29911832
CONT BANCAR RO16RZBR0000060014439913

Mai multe detalii găsiți pe http://www.asociatiaoamenilormici.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu