duminică, 20 mai 2012

Daniel Raduta

Azi am aflat o veste trista: Daniel Raduta a pierdut lupta cu leucemia. A fost o campanie de strangere de fonduri pentru el in 2010, care a fost un succes. Noi inca mai avem la birou bradutul lui de Craciun.


Din când în când fiecare om tinde să se concentreze mai mult decât ar trebui pe lucruri care-s de fapt mai puțin importante în economia a ceea ce înseamnă “a-ți trăi viața”. Mulți dintre noi nu sesizează capcana și se fac niște alegeri pe care le regretă mai târziu (uneori prea târziu). Și regretele înseamnă de obicei: “de fapt, chestia asta e mult mai puțin importantă decât credeam eu … și am pierdut luni, poate ani alergând după ea”.
Odată cu trecerea timpului, parcă încep să intru și eu în rândul oamenilor “normali”. Adică să am preocupări obișnuite, gânduri de viitor obișnuite, planuri, etc. Și inevitabil tind să cad în capcana  de care ziceam mai sus. Totuși, mi-e mult mai ușor decât înainte să ma opresc la timp.
Pentru că, atunci când ești față în față cu sfârșitul, lista de lucruri importante care-ți dau satisfacție cu adevărat se simplifică incredibil de rapid și ajunge foarte scurtă și clară.
Cum poate oare un om normal să dobândească abilitatea asta, într-un mod mai puțin “palpitant” ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu