luni, 25 iunie 2012

Distracție la Funland Unirea

Sâmbătă am sărbătorit că s-a terminat școala și că a luat note bune. Am fost la Funland Unirea. Copiilor le-a plăcut.

Să spun întâi cât a costat.

Acces la locul de joacă pentru 2 copii: 30 lei
10 jetoane: 25 lei
Parcare 2 ore: 6 lei
Pe urmă am mers acasă să dormim, ne-am întors pe la 7 să mâncam.
La restaurant: 90 lei cu bacșiș
Alte 10 jetoane: 25 lei
Parcarea 3 ore: 9 lei

Total: 185 lei

Cu siguranță am cumpărat prea multe jetoane.

Drumul de la parcare până la locul de joacă este prin niște coridoare pustii și fără indicatoare. Locul de joacă s-a închis inainte de ora 10 seara iar pe la ora respectivă nu mai venea nimeni pe acolo să întrebe dacă mai vrei ceva. Să nu cumva să aibă de stat mult peste ora 10. Am plecat pe la 10 fără un sfert dar nu am putut plăti parcarea la chioșcul de jos pentru că doamna tocmai a închis când am ajuns eu acolo. A trebuit să urc până la automatul de la etajul întâi să plătesc parcarea în timp ce copiii au rămas singuri în mașină.  


În stilul anilor 90 când clienții deranjau angajații prin magazine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu