joi, 5 iulie 2012

Am privilegiul sa..

Am privilegiul sa fiu deprimata putin. Ieri a fost mai rau, azi am gasit parca din repere.

Am o mare deziluzie. Am gasit un site al unei mamici in care ea sustine ca vaccinurile sunt daunatoare si ca oamenii se imbolnavesc de tuberculoza de la vaccinul BCG. Ne-am contrazis cu argumente, ea a pus link-uri din Formula As, am trecut prin conspiratia companiilor farmaceutice, Pasteur, toate. A doua zi a declarat ca multumeste tuturor, este foarte multumita ca articolul ei a avut 1500 de vizualizari si ca impartaseste si altora "adevarul" cu atat de mult succes.

Si eu am un blog de genul asta. Aveam niste iluzii despre potentialul lui dar am suferit o deziluzie acum, pseudo-informatiile au priza mult mai mare la public.

Dar imi trece mie. Tocmai mi-am dat seama ca la final cand se trage linie nu se poate sa nu conteze ce e important.

2 comentarii:

  1. ai fost si pe grupul de fb unde s-au adunat cate 500+ comentarii la postarea mea si la postarea ei? :D mie cel mai trist mi s-a parut ca vreo doua zile numai eu si Maria am venit cu argumente rationale si am combatut formula as, abia cand a inceput s-o dea in balarii ca ne injectam copiii cu cancer au inceput sa se sesizeze si alte mamici mai cu picioarele pe pamant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am fost si eu pe acolo si am contrazis-o la acel moment. Nu stiu daca de la inceput, nu prea am mult timp.

    RăspundețiȘtergere