miercuri, 4 iulie 2012

Cum functioneaza cardurile de credit

Cum functioneaza rambursarea unui card de credit. Daca eu primesc extrasul de cont pe 15 ale lunii am timp sa platesc pana pe 6 luna viitoare. Pe extrasul de cont de pe 15 am toate cheltuielile facute cu cardul din 15 ale lunii trecute.

Daca fac o cheltuiala pe card pe data de 15 ea va aparea pe extrasul de pe 15 luna viitoare si am inca 20 de zile (pana pe 6 luna cealalta) timp sa o rambursez, in total fiind 50 de zile.

Dar daca fac o cheltuiala pe card pe data de 14 ea apare pe extrasul de pe 15 si am la dispozitie 21 de zile sa o rambursez.

Daca nu rambursez tot pe data scadenta de 6 atunci voi plati dobanda de la data efectuarii platii pana la data rambursarii ei, pentru fiecare dintre plati.


Cand ti se da oferta ti se spune ca daca ai card de credit ai o perioada de gratie de 50 de zile in care nu platesti dobanda. Dupa ce incepi sa platesti afli ca de fapt perioada de gratie nu este de 50 de zile ci de maxim 50 de zile si ca variaza de la 20 la 50 de zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu