joi, 11 octombrie 2012

Cetatea dacică Costești - Blidaru

Am vizitat mai multe cetăți dacice din Munții Oraștiei. E un obiectiv bun de turism în România, ar putea fi exploatat mai bine. Peisajele sunt frumoase pe drum, vizitarea cetaților este ca un traseu montan.
 
Am ajuns la Blidaru unde s-au păstrat urme de turnuri de pază și locuințe. Ruinele sunt acoperite pentru a fi protejate de ploaie. E interesant să mergi pe unde au mers oameni acum mii de ani.
 
 



 

O singură mare problemă am avut, drumurile destul de proaste și lipsa completă a indicatoarelor. Am vrut să ajungem și la Costești Cetățuie dar după ce am mers mult pe un drum forestier prost și nu am găsit nici un indicator, nu eram siguri dacă e drumul bun și ne-am întors. Am aflat ulterior că la un moment dat trebuia să părăsim drumul și să o luăm prin padure. A rămas un  mister.

Recomand vizitarea cetăților dacice din Munții Orăștiei, e o destinație foarte interesantă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu