marți, 27 noiembrie 2012

Cum am devenit pionier

În clasa a doua ne-au făcut pionieri în niște serbări festive. Elevi din clase mai mari ne dădeau cravatele de pionier și ni le puneau la gât. Aveam uniformă festivă care era cu cămașă albă cu buzunare la piept și loc de trese și fustă sau pantalon negru.

Eram făcuți pionieri în grupuri de câte 7-10, cei mai buni la învățătură primii. Era plin de flori, și pentru elevi și pentru învățători. Învățătorii ne spuneam să fim la fel de buni ca pionierii mai mari. Cântam o mulțime de cântece patriotice despre revoluție și conducătorul iubit. Toată lumea era foarte fericită.

Aveam un imn pe care pot și acum să îl scriu din memorie și pe care atunci l-am cântat prima oară.

Am cravata mea, sînt pionier
Și mă mândresc cu ea, sînt pionier
Flutură în vânt zălog de legământ
Întâiul meu cuvânt de pionier!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu