marți, 13 noiembrie 2012

Prima zi de școală

Îmi amintesc prima zi de școală. Aveam un ghiozdan mare și roșu cu care m-am jucat câteva zile înainte să înceapă școala, cu multă nerăbdare. Mama vroia să îmi țină ea rucsacul dar eu vroiam să îl țin eu, era al meu :)

La școală era mare înghesuială. Îmi amintesc cum la un moment dat ne-au încolonat doi câte doi și am mers în clasă. Îmi amintesc că eu eram cu o fetiță și că mama părea că plânge. În clasă am stat în bancă cu fetița cu care intrasem în clasă, Maria.

Am niște poze în care se vedea pe fiecare bancă abecedarul și o garoafă, învățătoarea stătea la catedră și părinții stăteau în picioare lăngă perete. A fost festiv și pentru noi și pentru părinți.

Când am ajuns acasă tata m-a întrebat în glumă dacă mai e la școală vreo fetiță așa frumoasă ca mine. Eu i-am răspuns serios că da, Maria :)

Aveam fix 6 ani și două săptămâni. Ca să anticipez puțin ce a urmat: mie mi-a plăcut la școală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu