joi, 17 ianuarie 2013

Experiența noastră ca abonati DeAgostini

Am avut mult timp abonament la cursul de pictură DeAgostini pentru Vlăduț, când era mai mic îi plăcea să picteze și cred că are puțin talent.

Pe prospect scria că primim gratis o cutie de ustensile și un șevalet la numărul 33.

Am primit toate numerele prin poștă până la numărul 33 pe care brusc nu l-am primit. Am crezut că s-a terminat dar am văzut revista la un chioșc de reviste. Am scris mail că nu am primit numărul 33, l-am primit abia după căteva luni și după multe mail-uri în care am tot întrebat de el. Au spus că era din vina mea, că ei l-au trimis dar au primit retur.

Nu am vrut neapărat șevaletul, noi mai avem unul, cât să își respecte promisiunile contractuale. Am renunțat la abonament după alte câteva luni.

Am calculat și în perioada cât am avut abonament a costat în jur de 500 de lei. Materialele care vin cu revistele sunt proaste și puține. De 500 de lei cumpăram materiale profesionale și cursuri/modele.

Părerea mea - nu merită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu