joi, 14 februarie 2013

Saga prin spitale - 1

Duminică seara Vlăduț a început să respire greu, am mers la urgențe la spitalul Medicover. Saturația de oxigen în sânge 84, foarte puțin. A primit imediat tratament pentru ameliorare și oxigen. Doctorul mi-a zis că trebuie internat dar că nu pot să îl interneze pentru ca nu au Terapie Intensivă și trebuie să mergem la un spital care are urgențe.

După ceva timp mi-a spus că la Marie Curie o doamnă care vorbea foarte urât a fost de acord să mergem acolo. Dar pentru că trebuia supravegheat trebuia să mergem cu salvarea.

Am mers cu o salvare BGS. Vlăduț a avut saturația de oxigen 100 pe salvare dar era cu masca de oxigen. I-a plăcut că nu s-a oprit la nici un semafor. La UPU avea 94.

Am ajuns la Marie Curie, doctorul de pe salvare a avut parte de o atmosfera relativ ostilă la UPU. O domnișoară medic rezident a declarat că a mai venit un copil de la Medicover și a plecat pe picioare, dând de înțeles că era grav când a venit. Medicul de gardă a concluzionat că nu știe cu cine a vorbit doctorița de la Medicover și i-a spus că ne primește pentru că duminicâ seara e o mare problemă cu locurile în spital.

Vlăduț a mers la radiografie pe un scaun cu rotile, pe o rampă. I-a plăcut. O asistentă i-a spus să doarmă, era în jur de 1 noaptea, el a răspuns că nu poate pentru că i se pare prea interesant ce i se întâmplă.

Am ajuns într-un salon pe care scria Reanimare cu 6 paturi, unul era gol, acolo am ajuns noi iar Vlăduț a fost branșat la oxigen. Un medic de gardă a declarat ca nu se mai aude nimic la plămâni. Vlăduț a adormit în sfârșit, eu am mai stat să cer bagaj de acasă și să păzesc masca pe care și-o scotea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu