vineri, 5 aprilie 2013

Cum interacționez eu cu social media

Multă lume tot cere feedback despre una sau alta în legătură cu social media.

Eu caut informație pe Google. Când am nevoie de ceva este primul loc unde caut. Dar încerc să citesc mult despre un lucru pentru ca știu că există multă informatie eronată sau platită. Nu caut diagnostic și medicamente pe internet, de obicei citesc pentru ca apoi să discut cu medicii.

Folosesc Facebook pentru două lucruri: să văd poze cu cunoscuți și cu copiii lor și să aflu ce mai fac ei. La fel ca multă lume am găsit foști colegi de școală pe Facebook și mi-a plăcut. Mai urmăresc pe Facebook grupuri de ajutor umanitar de unde primesc notificări, niște pagini de crafts unde a participat și Vlăduț și niște figuri publice care îmi plac. La un moment dat urmăream știri dar mi se pare că pierd mult prea mult timp și am renunțat, știrile le citesc separat. Nu urmăresc nici un site de magazin, pierd prea mult timp. Nu particip la concursuri cu like and share. Facebook e cronofag, așa zice Andrei Pleșu și așa și este, nu am atât de mult timp la dispoziție și l-am "optimizat" cât am putut de mult.                                                                                                                                      

Am cont dar nu folosesc Twitter. Nu pot să fiu online să aștept să apară cineva să spună ceva. Nu am timp.

Am cont dar nu prea folosesc Google+. Dar mi-am propus să lucrez puțin să cresc grupul de prieteni acolo.

Îmi place să citesc blog-uri. Cred că am multe de descoperit. Timpul pe care îl petreceam pe Facebook înainte de "optimizare" îl petrec acum citind blog-uri.

Eu scriu aici, nu pot să scriu pe Facebook. Nu găsesc ce anume aș putea scrie pe Facebook să placă tuturor celor care sunt acolo friends și nu vreau să îi chinui cu eventualele mele platitudini. Cine vrea intră aici și citește. În plus aici rămân articole într-o ordine relativ accesibilă, pe Facebook ma pierd în numărul mare de notificări, acolo nu istoria contează ci momentul prezent. Or eu vreau să fac ceva care să rămână.

Eu m-am gândit mai mult în perioada asta dacă mai continui sau nu să scriu, nu am niciodata timp suficient dar am hotărât să continui. Unul din motive este pentru că aș vrea să spun și altora dacă am vreo informație utilă. Cred că circulă o grămadă de informație eronată pe internet și e mare nevoie de informație corectă. Altul este că aș vrea eu ca atunci când vor fi mari copiii mei să știe cum sînt acum când sînt mici. Știu că sînt vârste când copiii și adolescenții au nevoie să se descopere iar aici ar fi o sursă destul de bună. Și aș mai vrea eu să schimb lumea dar cred că e foarte mult de lucru și poate nu am găsit cea mai bună soluție așa că merită menționat doar în trecere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu