joi, 16 mai 2013

Cersit cu copil în brațe la Unirea

De ceva timp văd o femeie care cerșește cu un copil în brațe la o intersecție în Piața Unirii. De fiecare dată când o văd oftez mă uit supărată la ea, de obicei copilul doarme, oare ce îi fac să stea tot timpul nemișcat sau să doarmă. Oftez pentru că nu îmi place în mod deosebit să o fac și la primul semafor sun la 112.

Azi când am sunat am dat pentru prima dată peste cineva care m-a deranjat rău de tot. I-am spus că nu e prima oară când sun, că e a treia oară săptămâna asta și am întrebat - chiar nu se poate face nimic. Nu am știut să îi spun adresa exactă și a făcut observații că de ce nu știu, de parcă el nu e pus acolo să și gândească sau să se uite pe o hartă. Ulterior m-a sunat înapoi să le spun adresa exactă și data viitoare să stau la fața locului să îi aștept.

Sun la 112 de multișor, ca să zic așa, n-a fost mereu o fericire și am avut și alte peripeții dar nu mi s-a mai întâmplat să dau peste un răuvoitor. Ar trebui să îi aleagă mai bine pe dispeceri, și mai ales să îi testeze cu un test de inteligență.

Asta pe lângă nevoia ca Poliția să își facă treaba și sa oblige femeia să nu mai cerșească cu copilul în stradă, în felul ăsta el este victimă sigură și va ajunge cerșetor pe viața.

Din câte știu eu cerșitul cu copiii este infracțiune dar reclamațiile pentru asta sînt corvoada polițiștilor, poate ei nu au chef de fapt să facă nimic. Dovadă că femeia tot acolo cerșește, tot cu copilul mic adormit în brațe. Era acolo și astă iarnă și copilul parcă nici nu a crescut de atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu