duminică, 16 iunie 2013

Webstock 2012




Detalii participare Pro-Blogging, vineri, 28 septembrie, JW Marriott Grand Hotel Bucuresti
Salut,

Dupa cum stii, vineri, in cadrul
Webstock 2012, are loc micro-evenimentul Pro-Blogging.
Pro-Blogging se va desfasura la JW Marriott Grand Hotel (Calea 13 septembrie, nr. 90), incepand cu ora 14.30. Inregistrarea participantilor se face intre orele 13.45 si 14.15, de preferat in baza unei carti de vizita, la etajul 1 al hotelului. Pentru buna desfasurare a evenimentului am rugamintea sa nu intarzii.

Accesul in sala va fi permis doar pe baza badge-ului primit in prealabil la desk-ul de inregistrare de la hotel. Badge-ul de acces este personalizat si ofera acces doar la aceasta sectiune de jumatate de zi a Webstock.

PROGRAMUL EVENIMENTULUI
Versiunea actualizata a programului evenimentului poate fi consultata pe site:
http://www.webstock.ro/invitatii-sectiunea-pro-blogging/



Anul trecut in septembrie am participat la Webstock, cel mai important eveniment dedicat Social Media. Am participat la conferințe în care bloggeri au povestit despre succesul pe care îl au și cum au reușit să îl obtină. Organizator a fost Evensys și partener principal Vodafone.

14.30 – 16.00 – Sesiunea 1: PRO: Blogging trends

Razvan Pascu (razvanpascu.ro)
Costin Cocioaba (refresh.ro)
Adrian Ciubotaru (adrianciubotaru.ro)


16.30 – 18.00 – Sesiunea 2: Blogging Debate


Cetin Ametcea (ArhiBlog.ro)
Vali Petcu (zoso.ro) (prezentarea din 2011 aici)
Sebastian Bargau (sebastianbargau.ro)
Cristi China Birta (chinezu.eu)


Este al doilea eveniment de acest tip la care am participat. Am învățat o mulțime de lucruri noi incluzând: ce trebuie să conțină un articol pe blog, cum un blogger trebuie să identifice motivele pentru care scrie și care este publicul țintă, despre politica editorială. Pentru mine, la început, toate informațiile au fost utile.

Am fost printre norocoșii care au primit Little Blog Book cu interviuri ale prezentatorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu