miercuri, 17 iulie 2013

Cainosi

Cand vine vorba de locuri de parcare niste portari sint stapanii lumii. Ei iti dau sau nu dreptul de a avea o parcare dupa cum au ei chef.

Pe o strada plina ochi de masini am parcat si eu langa o poarta a unei institutii publice cu o parcare generoasa goala.

Domnul portar mi-a strigat de la 20 de metri sa nu parchez acolo pentru ca blochez intrarea in parcare. Eu nu blocam intrarea, o masina chiar a intrat pe langa mine in timp ce vorbeam, dar domnul portar avea o poarta de pazit ca un cerber mitologic. Nu, ca o blochez, e poarta lui!

L-am intrebat unde sa parchez, mi-a raspuns “Mai incolo”. Raspuns foarte inteligent de altfel daca ar fi fost vreun loc liber undeva pe o raza de 500 de metri.

Am intrebat daca pot intra in institutie sa parchez 10 minute, mi-a raspuns din nou ca un adevarat aparator al institutiei “Dar aveti ecuson?” O intrebare cu adevarat pertinenta, recunosc. In nefericirea mea nu avem deci nu puteam sa intru sa ocup un loc gol 10 minute, locurile erau numai numai pentru initiati cu ecuson. Meseria lui este sa le apere de neaveniti ca mine.

Am parcat perpendicular ca sa las si mai mult loc de intrare in parcare. Domnul cerber a sarit ca ars si amenintator “Doamna, v-am zis sa mutati masina mai incolo!”

Nu am mutat-o. Am lasat-o acolo singura si nefericita 10 minute timp in care mi-am vazut de treaba si mi-am calmat enervarea.

Dar ma intreb retoric de ce este domnul portar asa cainos. Cred ca probabil a fost nefericit in copilarie. Sau e nefericit cu propria lui nefericire pe care si-o alimenteaza zilnic singur fiind cainos. Eu cu mintea mea imi imaginez ca nu poti sa te simti bine in pielea ta daca nu faci si fapte bune macar din cand in cand. Sau poate pur si simplu se bucura de importanta lui, noi astia prosti care nu avem la fel de multa scoala ii cerem favoruri si el de-al dracului nu vrea sa le dea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu