marți, 18 martie 2014

Time management cu Vlăduț

L-am pus azi pe Vlăduț să facă o listă cu lucruri pe care vrea să le facă și altă listă cu lucruri pe care trebuie să le facă. Oare care e cea mai lungă? (greu de ghicit :) )

Lista de lucruri pe care îi place să le facă, citat:

1. să mă joc pe: tabletă, calculator, etc
2. să pictez, să desenez
3. origami
4. să fac lego
5. să fac Art Atack
6. să mă uit la TV
7. să merg pe role, schiuri, etc
8. să mă joc go

Lista cu lucruri pe care trebuie să le facă (la dictare :) )

teme, ghiozdanul
să  învăț lucruri noi
să citesc cărți
să lucrez


S-a plâns că nu se joacă suficient de mult. Eu îi dau de multișor GO la școală să se joace cu alți copii dar el vrea tabletă. Am convenit să îi dau și tableta cu el dar seara cel puțin o ora facem din lucrurile pe care trebuie să le facă. A fost de acord.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu